Wednesday 3 August 2011

refresh your stress...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


Buangkan stress anda dengan membaca cerita di bawah...   


DUDA DAN JANDA
Seorang duda beranak 6 telah mengahwini seorang janda beranak 4. Selepas berkahwin, mereka melahirkan 4 orang anak lagi. Pada suatu hari, berlaku pergaduhan antara anak-anak. Si ibu meminta bantuan dari si suami sambil berkata : Tolong! Tolong!Anak-anak aku dan anak-anak kau sedang memukul anak-anak kita!!


BUDAK CERDIK
Seorang budak berumur 3 tahun bertanya ibunya yang sedang hamil, "Apa yang ada di dalam perut mama tu? "Si ibu menjawab, "Ini adik awak." Budak itu bertanya lagi, "Adakah mama bencikan dia?" Jawab ibu, "Tidak sekali-kali!" Si budak berkata dengan penuh persoalan, "Habis kenapa mama menelannya?!"


BAPA SAYA KUAT!
A : Bapa saya berupaya mengangkat 6 orang dengan satu jari sahaja!
B : Adakah bapa awak seorang jaguh angkat berat?
A : Tidak, dia seorang pekerja lift!!


DUNIA ORANG SAKIT MENTAL
Dua orang sakit mental duduk berbual:
A : Semalam aku tengok dalam mimpi yang aku balik kampung dengan berjalan kaki!
B : Dan aku tengok dalam mimpi aku bahawa aku berada di hadapan satu hidangan yang dipenuhi daging, ikan,  kuih-muih dan buah-buahan!
A : Kenapa kau tidak hubungi aku untuk makan sekali?
B : Aku sudah hubungi kau melalui telefon, mereka kata kau balik kampung!

No comments:

Post a Comment